Pin It

Coś strasznego (2013), czyli dialog świąteczny


Na Ex Fabula, w serii świątecznych szortów (wszystkie, jak na razie, na wysokim poziomie, czytałem własnymi osobistymi oczami) pojawiło się także moje opowiadanie-dialog. Powstało w zasadzie na żywo, kiedy z nudów (i z braku laptopa, bo zalany ów herbatą zieloną tkwił wtedy uparcie w serwisie) zacząłem coś pisać na kartce.

Dialogi tego typu pisałem kiedyś do mojej bardzo ambitnej, młodzieńczej próby powieściowej, która była czymś w rodzaju "epistolarnej fantasy". Były listy, pamiętniki, kroniki i transkrypty rozmów. Wtedy to rozmawiali głównie iluzjoniści, którzy spotkali się na konwencie (magii nie było, tylko iluzje optyczne), w każdym razie forma ta nie była mi obca. No to machnąłem. I cieszę się, że się pojawiło, bo z portalem współpracuje się bardzo dobrze (przypominam, że wysiłkiem Ex Fabula ukaże się antologia "Toystories" także z moim udziałem).

A tymczasem zapraszam do lektury, świątecznie i strasznie... no, trochę :)

Link do opowiadania (pdf)
(Wszelkie prawa zastrzeżone)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz