Pin It

B. W. (wersja beta) zakończona!

Miło mi zakomunikować, że z dniem dzisiejszym zakończyłem prace nad pierwszą, surową wersją mojej powieści, która gdzieś od listopada kryła się w bocznym pasku postępu pod literkami "B.W.".
Pasek obecnie wygląda tak:


co oznacza, że napisałem ostatnie słowo ostatniego zdania ("rozbili", można zgadywać, kto i co), a potem tradycyjnym gestem machnąłem KONIEC i otworzyłem celebracyjne piwo.

Tytuł powieści tak czy siak jest na razie roboczy i to w języku angielskim (powieść normalnie, po naszemu), więc zdradzać go nie będę, chyba że pod wielkim naciskiem ;) Na razie powiem tyle, że jest to science-fiction, ale większość akcji dzieje się w środowisku o zabarwieniu niemalże średniowiecznej fantasy. Sam pomysł powstał w oparciu o wczesne opowiadanie Philipa K. Dicka, przemaglowane przez moje szare komórki. I chyba wystarczy.

Teraz czekają mnie tygodnie żmudnego poprawiania i polowania na błędy, łączenia i rozdzielania bohaterów pobocznych niczym jakichś plastycznych komórek i ogólnie pisarska katorga wersji numer 2. Potem czytelnicy alfa powiedzą mi, co zrobiłem źle i jak kiepsko się czytało, wkurzę się i obrażę na cały świat, po czym skompiluję wersję 3. A potem to już z górki... :)

W ramach takiego wczesnego preview jeden z obrazków z mojego folderu wizualnych inspiracji:



Więcej - być może - niedługo. Trzymać kciuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz