Pin It

B. W. (wersja dla czytelników alfa) poszła w świat

Druga wersja powieści (roboczo B. W.), czyli taka już do czytania, oficjalnie trafiła w dłonie towarzysza Pierwszego Czytelnika i poddawana jest obecnie skrupulatnej analizie. Albo leży gdzieś na sofie u kumpla. Jedno z dwóch.
Tak, siak czy owak, zbierają się czytelnicy alfa. A jeśli ktoś jeszcze miałby ochotę zostać tego typu doświadczalnym królikiem i "doświadczyć" lotu w dół króliczej nory moich wypocin, niech trąbi w surmy, wali na maila, pisze sesemesa, pyta nieśmiało osobiście, wysyła sygnały telepatyczne czy komunikuje się każdym innym medium pięcio- czy sześciozmysłowym - albo w kolejkę po papierową wersję (niestety tylko jedna taka istnieje, szkoda lasów, zwłaszcza wiekowych drzew tuszodajnych), albo bez kolejki po elektroniczną (PDF). Jest to niewątpliwie niebywała okazja, aby skrytykować mnie bez konsekwencji (normalnie gryzę) i wygarnąć mi, co źle napisałem. ;)

A ja tymczasem roztwieram folder z obrazkami inspirującymi mnie do powieści i zamieszczam taki oto rarytas:



See you on the other side!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz